#Mcgian-Reception Amie vs Penang

Asslamualaikum,

Kita sambung entry kawen Amy dekat sini ok.

Orang-orang Sabah dah teruja nak jalan Penang. Bukan orang-orang Sabah je, orang semenanjung sendiri even orang Penang sendiri nak jenjalan lagi kat Penang. Penang dah bomohkan kita smua. Wooshh!








 Omel sangat gambar group photo ni tau tak :P

Lepas je berlarian dan berkejaran di sana-sini, kami tak cakap banyak terus je shoot balik bersiap untuk reception Amy kat Kepala Batas. 





Dah setel majlis sorang Mrs Amira dan Mr. Firdaus.

Yang kami ni semua lepas makan semua kena gerak balik. Yuni and Mad, Maz dengan Dinie memasing dah nak gerak balik dulu, tu pon lepas shopping Jeruk Pak Ali sorang seraga kan. Oklah tu hehe.

Aku dengan Man, dengan Grup KL Wani naik pulau lagi sekali. Kali ni kitorang pergi cari 3D Muzium. Alhamdulillah jumpa. Myzra dengan Hilmie pegi jumpa kawan. Aku dengan Man pun tak masuk. Yang masuk AJ, Wani dengan Fiza je. Kitorang g carik surau sebab yang lain sume boleh jamak, kitorang tak boleh :'(

Lepas tu sementara tunggu yang lain selesai, kita lepak Padang Kota Lama eh, dah memang 3D Muzium tu pun kat area Padang Kota Lama. Aku mana tau jalan Penang ni. Jakun la kan.



Dan sebelum berakhirnya perjalanan kami semua yang dah keletihan ni, tak sah tak pekena pasemboq kan. Khas untuk AJ yang teringin sangat.


Shawl aku tu japg ada jugak yang jadik lap meja kang. Aku kalau penat memang tak terurus sikit. Gemuk dan tak terurus nama dia haha. Kami makan kat depan UITM PP. Thumbs up lagi.

Last sekali dekat RnR sebelum semua sahabat-sahabat kesayangan saya ni balik. Tq Wani, Hilmie, AJ, Myzra, Maz dan Dinie, Yunie and Mad sebab you guys made me happy lah. See you guys soon on the next upcoming wedding. Hehehe.


Assalamualaikum guys, See you guys soon. Insya Allah. :)



Comments

Popular Posts