I WAS HERE ASIA TOUR 2011

MOOD : OLE OLE OLE OLE
INPUT OUTPUT : TAUK TEPI DA LA PASAL INPUT OUTPUt bagai NI

Aku tade nak cite banyak kat sini sebabkan korang boleh google senang-senang je pasal game aritue 16JULAI2011 MALAYSIA VS LIVERPOOL ASIA TOUR 2011.

HAHAHAH kenapa aku lambat buat entry padahal cite da berkurun???? sebab aku baek punya holiday satu hari lagi kat umah SAB. jalan2 dulu da..

Game haritu gempak dan best. mula2 aku ingat Malaysia akan menang (berharap sangat2 ni kot masa malaysia 3-liverpool 4) tapi apakan daya gol lagi dua from Liverpool mmg agak biasa2 tapi huhuhu tape2 asal safee sali da balas dendam golkan dua sekali dlm 3min. padan muka charlie adam. hahha. alamak aku lupa aku fanatik dua2 BAEK MALAYSIA ataupon LIVERPOOL. bek jgn cabul.. heee.

cuci mata jela korang. nak banyak lagi tgk kat fesbuk aku da la k..


sampai tros ronggeng ke PAVILION. 
tapi...
argghhhh kitorang lewat cikit lau tak da bole jumpa sume player LIVERPOOL
takpe-takpe.
sabar

NEXT!


ni dia LIVERPOOL ASIA TOUR 2011



A PACIK : please sign there. kat bawah kosong..
A ME : ERRR (terpinga-pinga)
A SAB : sain kat bawah tu Sya
A ME : Owh heheheheh

i am GERRARDICTED INDONESIA EHHH???
AKU dlm minda set aku GERRARDICTED versi MALAYSIAN.. HOWKEYYY



EXTREMELY lapar.
cute kan sab n julai ni.

ok
NEXT!


me n julai.. hahah pacik ni mg fanatik abes kan. one whole family dia minat liverpool. awesome!



jeng je jeng..
ZAIN HAMID in da house
even busy ngan fon still ehh adik-adik, na amek gambar tadi kan....
hahahahah
suweetla dia ni


at last jom masuk
huhuhuhu tiket kena koyak-koyakkan oleh...
penjaga gate la je pon.



masuk awal kena snap2 dulu la sementara semua kosong lagi. tengok player liverpool n malaysia warming up n test padang.



i admit dat i can get enough of supporting Malaysia. Liverpool goal terpaksa tahan diri tuk sorak selow2 je bila Malaysia goal... aku terus histeria kaw..
sori liverpool. sorry adam sorry carragher sorry next time jgn lawan malaysia lg k. susah r nak sokong sape...



the awesome crowd


at the end even lose tapi 3 goal ni memang cantekla.
walaupon liverpool mcm ta maen btol2 tp masih berhempas pulas nak tahan amukan malaysia.

I am proud to be malaysians.

Comments

Popular Posts