LIVERPOOL FOOTBALL CLUB ASIA TOUR 2011

OLLA GUYS. OLLA BLOGSPOT.  *mata pandang atas tangan kat bahu yee yeye.

 Huhu finally i am ready to watch live game between Malaysia and Liverpool. Sorry Malaysia I betray you already by buying Liverpool tickets but not you. But then Malaysia dalam hati tau. Rasa macam nak amek baju Liverpool n baju team Malaysia kerat n paste. sebelah Malaysia sebelah Liverpol. Bulleyyyhh??? bulleyh le na?

Taper2 to guys yang fanatik Liverpool macam haku meh jom pi tengok jom2. Aku pedulik apa kalau korang nak kondem-kondem aku ta penah kesah derr. Since childhood ni jela english club yang aku layan. merah satu lagi, I tak layan. buang karen tau.
pasal sokong sesape ni aku ta kesah da selama ni aku sokong malaysia gak. tgk macam betapa semnagatnya aku hoorey2 masa tgk Malaysia vs Chinese Taipei. 2-1 kira ok la tu even last gol taiwan tu rasa macam tak patut masuk sebab malaysia yang patut tau.

tape2. suma tolak tepi. nnti kat STADIUM, MALAYSIA I SOKONG, LIVERPOOL PON I SOKONG. 

UNTUK ORANG2 YANG MINAT Liverpool hokeh ni korang tengok website ni, LIVERPOOL FOOTBALL CLUB ASIA TOUR 2011 kat sini.




dan jugak like event ni kat sini. 




and paleng penting kat sini




aku da lawat suma ni. go3 liverpool even GERRARD tader sebab kena rehabilitation tapi yang laen ader. tader jugak aku tgk je FAHMI CHE MAT AIDIL DAN APAPON MALAYSIA, make us proud guys.

bukan fan liverpool, g kauu maen jaoh2. shuh3 *halau secara laser





akhirnya gambar tiket. aku dapat tiket last minit ehsan hencik SAB dan SUAMI. *kenyit2 mata. thanx


nota kaki : gamba merata aku curik hehehe ampun pak sorry morry

Comments

Popular Posts